WAHH ! MANISNYA ZALIKHA DENGAN PENAMPILAN TERBARU BERTUDUNG PENUH

Hanis Zalikha Kini Bertudung Sepenuhnya Semakin Cantik Jelita | Syukur kini semakin ramai selebriti wanita yang berhijrah dengan mengambil keputusan untuk menutup aurat dengan sepenuhnya. Ucapan tahniah untuk Hanis Zalikha yang bakal menjadi isteri yang sah kepada Hairul Azreen tidak lama lagi. Berbaloi dengan ‘Hanis Zalikha Dilamar Hairul Azreen Secara ‘Live’. Opsss!! mungkin dengan keputusan yang dibuat merupakan sebagai persedian untuk melangkah ke alam rumah tangga.
Paling menyentuh hati dengan luahan hati Hanis Zalikha di laman sosial instagram miliknya dengan kapsyen:-
HANIS ZALIKHA BERTUDUNG
terserempak fans got me blushing☺️. Mama Daddy dah lama doa dan hint2. Jadi anak yang baik sebelum jadi isteri yang baik. Saya dibesarkan dengan kesabaran dah kasih sayang. Tak sanggup nak dipisahkan dari tanggungjawab mereka tanpa mereka rasa telah selesai didik saya. Terasa sebak sebab inilah dua orang pertama dalam dunia yang telah saya cintai terdahulu sebelum sesiapa. I love you Mama Daddy. It’s months away from the wedding but why am I so Allah Humma Yassir Walaa Tua’sir.

Menarik :- Hanis Zalikha Tidak Mahu Konsep Perkahwinan Barat
haniszalikhabertudung2
Siapa sangka kan Hanis Zalikha mengambil keputusan untuk bertudung. Haaaa tidak lama lagi boleh la setanding dengan ‘10 Artis Malaysia Bertudung Cantik Dan Comel‘. Sangat ayu dan manis bertudung! teruskan perjuangan kak Nis. Semoga kisah penghijrahan Hanis Zalikha menjadi contoh kepada peminatnya diluar sana. Ayuh semua kita menutup aurat dengan sempurna.

Contact Form

Name

Email *

Message *