INFO HANGAT - Taufik Batisah Akbal Bakal Berkahwin Pilihan Hati?



Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal

Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal. Ini berita yang ditunggu-tunggu oleh semua peminat Taufik Batisah penyanyi yang begitu terkenal dengan lagu Awak Kat Mana. Akhirnya selepas membiarkan para peminatnya berteka-teki, Taufik Batisah telah mengambil keputusan untuk memperkenalkan bakal isterinya.



Gadis bertuah yang berjaya mencuri hatinya bernama Sheena Akbal. Sebelum ini, gambar Taufik bersama Sheena telah pun tersebar dan akhirnya ia telah disahkan oleh empunya badan sendiri. Memang sama cantik dan sama padan. Tahniah diucapkan kepada bakal pengantin ini. Lihat kisah lanjut Taufik Batisah Kahwin April Depan, Pilih Gadis Singapura di SINISemoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal.






Penyanyi dan juga bekas juri Maharaja Lawak Mega 2014 Taufik Batisah akui sudah mempunyai teman istimewa dan bakal melangsungkan perkahwinan pada April depan. Penyanyi berusia 33 tahun itu mengesahkan berita gembira tersebut melalui portal Singapura iaitu The New Paper baru-baru ini. Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal.

Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal







Menurut Taufik, bakal isterinya itu bukanlah dari kalangan dunia hiburan dan dia juga berterima kasih kepada peminat yang tidak putus-putus mendoakan kebahagiannya. “Terima kasih kepada peminat yang selama ini menyokong saya sejak dari mula saya berada di dalam industri hiburan.
“Sejujurnya perasaan saya ketika ini sangat gembira kerana akhirnya saya telah menemui insan istimewa untuk menjadi isteri saya. “Bakal isteri saya bukanlah seorang yang terlibat dalam industri hiburan… Sebelum ini saya banyak berselindung mengenai kehidupan peribadi saya.
“Jadi saya rasa mungkin telah tiba masanya bagi saya untuk berkongsi berita gembira bersama-sama peminat,” katanya seperti yang dilapor The New Paper. Dalam pada itu, syarikat rakaman yang menguruskan kerjayanya selama ini Hype Records memberikan sokongan padu dan menghormati keputusannya untuk mendirikan rumah tangga. Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal.
Terdahulu, Taufik Batisah pernah digosipkan mempunyai hubungan dengan pelakon cantik Nur Fazura sewaktu menjadi juri Maharaja Lawak Mega 2014 dan berita perkahwinan itu sekaligus menamatkan spekulasi tersebut. Semoga Berbahagia Taufik Batisah dan Sheena Akbal.

Contact Form

Name

Email *

Message *