Video Sharifah Sakinah Mandi Bunga Di Majlis Malam Berinai Kini Tesebar!!!



Hari bahagia dan bersejarah Sharifah Sakinah bakal muncul dalam hidupnya tidak lama lagi. Walaupun sebelum ini pelbagai gosip dan kontroversi muncul daripada pelakon terkenal Sharifah Sakinah namun hatinya kebal kerana mampu menerima segala kritikan dan pandangan orang lain. Opss! antaranya gosip ‘Gambar Baju Pre-Wedding Sharifah Sakinah Dedah Dada Terima Kritikan‘ dan ‘Gambar Seksi Sharifah Sakinah Yang Menghairahkan‘. Bagi penulis Sharifah Sakinah memang sudah terkenal dengan imej seksi dan gedik tau! Jadi memang tidak terkejut sekiranya selepas ini bakal muncul gosip lain yang mengatakan dirinya seksi walaupun telah bersuami. Ahakss!
8 Foto Sekitar Majlis Malam Berinai Sharifah Sakinah‘ yang berlangsung baru-baru ini telah mencuri tumpuan peminatnya kerana suasana majlis tersebut berlangsung dengan meriah dihadirinya rakan selebriti antaranya Nabila Huda, Elfira Loy, dan ramai lagi. Eh! mereka yang terlibat tentulah orang yang sama dalam gosip ini ‘Sharifah Sakinah Bawa Bakal Pengapit Perkahwinan Ke Bali‘.
Sharifah Sakinah
Majlis Malam Berinai Sharifah Sakinah


Majlis malam berinai Sharifah Sakinah berlangsung dengan meriah sebab itu terhasilnya beberapa buah video menarik sepanjang majlis berlangsung. Tengok video ni rasa tak sabar nak kahwin la pulop. Opss! Apa pun tunggu sahaja majlis perkahwinan yang bakal berlangsung nanti.

Contact Form

Name

Email *

Message *