GEMPAR! Farah Fauzana Mengaku Ada Teman Lelaki?





Pelakon, pengacara TV dan penyampai Radio Fara Fauzana dengan hati yang terbuka mengakui sudah mempunyai teman lelaki namun tidak mahu mengulas lanjut.

Fara membuat pengakuan itu di rancangan hiburan Melodi menjelaskan hatinya telah berjaya disunting seeorang dan masih belum bersedia untuk dedahkan kepada umum.







"Doalah yang baik-baik untuk saya kerana jodoh semua ini adalah di tangan Allah, walaupun saya ini jenis terbuka untuk berkongsi kisah hidup saya di laman sosial, tetapi untuk soal hati dan perasaan bagilah saya ruang untuk privacy," kata Fara








Dia juga tidak akan melatah sekiranya ada peminat terserempak mereka berdua di tempat umum dan Fara tahu batas-batas untuk menjaga tertib sebagai wanita muslim dan bertudung.

"Hubungan saya ini dikatakan masih baru, kalau dah tiba masanya jangan risau saya akan umumkan, saya perlu hormat kedua-dua belah keluarga agar hubungan ini ada manisnya," ujarnya mengakhiri perbualan.

Contact Form

Name

Email *

Message *