MELETOP! 9 Foto Pra-Perkahwinan Sharifah Sakinah Dan Aliff Adha..





Memang sempoi habis Sharifah Sakinah dan bakal suaminya,Aliff Adha. Yelar kan, kebiasaan bila dah bergelar artis pasti inginkan majlis yang mewah malah kalau sesi fotografi pra perkahwinan pun pasti nak yang meletop bagai. Berkorban tenaga dan wang ringgit dan sanggup untuk sesi fotografi di luar negara. Opsss! salah satunya ‘Hanis Zalikha Adakan Pre Wedding Di Paris‘. Tapi kalau mampu apa salahnya kan. Ahakks!

Sebelum ini ‘Gambar Baju Pre-Wedding Sharifah Sakinah Dedah Dada Terima Kritikan‘ gara-gara ramai yang tidak berpuas hati dengan sikap Sharifah Sakinah yang tidak peka tentang cara berpakaian. Namun hatinya kebal selalu sahaja abaikan kritikan negatif. Fuhh! tak pe lah, asalkan hidup Sharifah Sakinah bahagia bersama orang yang tersayang. Walaupun ada yang membenci namun masih ramai lagi yang sayang. Tak gitu?

Menarik :- Sharifah Sakinah Bawa Bakal Pengapit Perkahwinan Ke Bali









Sharifah Sakinah dilihat lebih selesa dengan konsep mengambil gambar pra perkahwinan di lorong pejalan kaki kediaman beliau sahaja tanpa perlu ke taman bunga atau menggayakan gaun pengantin mewah. Malah baru-baru ini ‘Sharifah Sakinah Rancang Majlis Kahwin Tanpa Protokol‘. Konsep sesi fotografi pra perkawinan kali ini sangat memuaskan hati kerana Sharifah Sakinah memang dikenali dengan imej selebriti yang selamba dan happy go lucky menjadi bonus apabila dapat pula bakal suami satu geng!.









‘Pertunangan Sharifah Sakinah‘ sebelum ini dihadiri rakan-rakan artis dan keluarga terdekat. Sharifah Sakinah bakal disatukan dengan Aliff Adha, seorang juruterbang pada 28 Mac depan di Putrajaya. Ia diikuti dengan majlis resepsi mereka pada 4 April di sebuah dewan di Kementerian Pertahanan Malaysia (MINDEF). Menghitung hari. Oppss!

Contact Form

Name

Email *

Message *