8 Foto Jelita Isteri Aril AF, Puteri Erma Adlinda Yang Tak Pernah Dilihat !






Usia perkahwinan Aril AF dan Puteri Erma Adlinda telah mencecah hampir setahun lebih. Pasangan ini kelihatan semakin bahagia melayari bahtera rumahtangga walaupun sebelum ini mereka terpaksa tinggal berjauhan dan jarang-jarang berjumpa memandangkan kerjaya Puteri Erma Adlinda adalah seorang pramugari yang perlu terbang keseluruh dunia. Jarak perpisahan tidak menghalang mereka untuk menguatkan perasaan cinta antara mereka. Chewah!





Sebelum ini penulis sempat berkongsi ‘9 Foto Sweet Aril AF Dan Isteri Bercuti Di Koh Samui‘ dan kali ini penulis teruja ingin berkongsi beberapa foto jelita isteri Aril AF yang mungkin kita tidak pernah lihat dan ketahui. Sekali pandang wajah Puteri Erma Adlinda ada iras dengan ‘8 Foto Syatilla Melvin, Bakal Isteri Shaheizy Sam Manis Bertudung‘. Humm mungkin berlainan tetapi bagi penulis ada irasnya.

Diharap kejelitaan yang Allah anugerahkan kepada gadis ini digunakan sebaiknya. Semoga isteri Aril AF mendapat hidayah untuk berhijab suatu hari nanti. Sama-sama doakan yang terbaik!















Baca selanjutnya: http://gosipmalaysia.com/2015/05/8-foto-jelita-isteri-aril-af-puteri-erma-adlinda-yang-memukau/#ixzz3aalr9xB9
Follow us: @gossipmalaysia on Twitter | gosipartisonline on Facebook

Contact Form

Name

Email *

Message *