Negara Tertinggi Di Dunia Permintaan SSS & Kebebasan Tanpa Sempadan...



Inilah Negara dengan Kepuasan Seks Tertinggi di Dunia

Kajian terbaru yang digelar secara global oleh AlterNet dan Durex mendapati ada beberapa negara yang paling bahagia secara seksual. Angka kebahagiaan seksual ini diukur dari jenis kepuasan dan dari mana asal kepuasan tersebut.

Menurut Durex, kriteria tertinggi untuk memperoleh kehidupan seks yang bahagia adalah rasa saling mencintai dan menghormati antara suami dan isteri. Faktor seterusnya adalah hidup yang tak terpengaruh stres, diikuti oleh kemampuan orgasme, kesihatan, dan kekerapan bercinta.

Berdasarkan kajian AlterNet, beberapa negara yang mempunyai kepuasan seks tertinggi ternyata selama ini dipandang cukup konservatif dan mempunyai moral yang cukup lunak dalam memandang seks.




China berada pada kedudukan pertama negara dengan kepuasan seks tertinggi di dunia. Kedai peralatan seks boleh ditemui di setiap sudut kota dan kedai online yang menjual permainan seks yang selalu laris terjual. Sebanyak 78 peratus orang dewasa di China bercinta sekurang-kurangnya seminggu sekali. Pameran seks pun diadakan di Shanghai dan sudah memasuki tahun ke-12.

Di bawah China terdapat Jerman yang warganya juga sangat bahagia secara seksual. Barangkali keadaan ini kerana di sekolah-sekolah dan di tempat kerja terdapat perbincangan teebuka tentang seks. Menurut beberpa kajian, 30 peratus warga Jerman bahkan bercinta di tempat awam dan 32 peratus melakukan one night stand.




Kedudukan ketiga diduduki oleh Brazil. Dengan iklim yang hangat, atmosfera festival mardi gras, dan warga yang berparas cantik dan tampan, tidak hairanlah warga Brazil sangat puas dalam hal seks. Statistik menunjukkan bahawa 82 peratus warga Brazil bercinta sebanyak 145 kali setahun atau tiga kali seminggu. Selain itu, warga Brazil pun hilang dara lebih cepat berbanding warga negara lain.

Negara seterusnya adalah Australia. Sebahagian wilayah negara jiran Indonesia ini memang mempunyai iklim pantai dengan alam yang indah, sehingga negara ini sarat dengan rasa tenang dan santai disokong cuaca yang cerah. Kerana warga Australia akrab dengan perjalan pelancongan menerusi tanah, maka 27 peratus orang Australia mengaku pernah bercinta di kereta di tengah perjalanan. 27 peratus wanita Australia pun mengaku bahagia dengan kehidupan seks mereka.

Bagaimana dengan anda sebagai warga Indonesia? Walaupun Indonesia tidak masuk senarai negara dengan kepuasan seks tertinggi, bukan bererti anda tidak boleh mempunyai kehidupan seks yang bahagia.

Contact Form

Name

Email *

Message *