(KOLEKSI BERBADAN 2) 4 Gambar Comel Emma Maembong Berbadan Dua #IsteriSeparuhMasa!





Semua nak tahu bagaimana agaknya jika Emma Maembong berbadan dua atau mengandung. Iskkk belum kahwin lagi dah fikir jauh kan. Opsss! Penulis tertarik dengan gambar yang dikongsikan oleh Emma Maembong di laman sosial instagram miliknya @Emma_Maembong.

Emma Maembong dilihat berbadan dua gara-gara memenuhi tuntutan watak dalam drama Isteri Separuh Masa yang bakal bersiaran 13 Mac ini di Astro Ria. Pasti dah ramai yang tak sabar melihat lakonan mantap Emma Maembong bersama Aiman Hakim di drama tersebut kan? Lagipun kisah drama tersebut diadaptasikan dari novel Isteri Separuh masa hasil penulisan Suri Ryana.

Ehem! kalau sebelum ini kita lihat ‘Foto Jelita Emma Maembong Memakai Busana Pengantin‘, ‘Gambar Emma Maembong Dan Bridesmaids Eina Azman‘, ‘4 Foto Romantis Emma Maembong Dan Zizan Razak Di Majlis Malam Berinai Yaya Maembong‘ dan ‘Foto Cantik Emma Maembong Sekitar AIM21‘ kini kita lihat wajah berseri-seri Emma Maembong sebagai ibu mengandung pula. Chomel sangat!!














Fesyen yang digayakan pun bersesuai, simple dan menyerlah dengan warna kombinasi pink, hitam, grey. Fuh! kombinasi menarik dan sesuai dengan status gadis bertudung. Isskk si Zizan Razak cepat lah bertindak takut nanti puteri kesayangan awak tu terlepas kat tangan orang lain. Haaa baru masa tu nak merana kan. Opss!

Apa pun sama-sama nantikan drama Isteri Separuh Masa yang bakal bersiaran di Astro Ria. Penulis dah tak berapa boleh sabar dah ni. Ahakss!

Contact Form

Name

Email *

Message *