Parah !!! Wanita Derita Telefon Bimbit Nokia 3310 Tersangkut Dalam ' ANU' nya








Nafsu sanggup menghambakan manusia dan sukar dibendung. Wanita berasal dari Belgrade, Serbia ini sebagai contoh, ia menonjolkan melakukan perhubungan intim kerana nafsunya sudah meletup-ledak.

Malangnya, ketika nafsu sudah memuncak, wanita ini sedang sendirian, tak ada lelaki yang menemainya. Alternatif, ia pun ingin melakukan seks dengan alat bantuan.

Namun, malangnya memang tak dapat dinafikan, ternyata wanita ini tidak mempunyai sex toy. Akibatnya, ia mencari telefon bimbit Nokia 3310. Kemudian, dimasukkan ke dalam faraj.

Dipetik dailystar, ketika beliau menikmati kesedapan baru dia sedar bahawa telefon Nokia tersangkut dan tak boleh dikeluarkan dari faraj.

Demi mengeluarkan 'benda nakal' itu, wanita ini meminta bantuan pasukan perubatan Ironinya, ketika beratur di ruang tunggu tiba-tiba Nokia itu berdering.

Mengapa wanita ini memilih Nokia 3310 sebagai sex toy? Kerana telefon itu boleh bergetar sendiri. Permainan Snake yang ada di telefon bimbit itu boleh di-setting bergetar berulang kali.

Contact Form

Name

Email *

Message *