Foto Terlajak Laris Di Pasaran, Tasha Shila Mohon Diterima Umum...




Agaknya Tasha Shila kini telah mendapat kekuatan untuk dirinya setelah pelbagai kontroversi panas melanda.

Sejak dirinya dihimpit kecaman dan gosip liar, Tasha seakan insaf dan ruangan koleksi foto di Instagram dipenuhi dengan kata-kata berunsurkan keagamaan dan motivasi.

Namun, foto kali ini benar-benar menghangatkan lagi industri hiburan apabila dengan beraninya memuat naik gambar sek$i untuk muka hadapan sebuah majalah.

Akibatnya, ia mencetuskan perbalahan sesama peminat dan menjadi perhatian umum.






           “If you have nothing nice to say, say nothing at all. Im being myself. If you cannot be                  positive, than at least be quiet. Lets sit back and relax, prepare for the rise of the                        keybord warrior! Hopefully, everything is fine,” kata Tasha.

Kapsyennya seolah-olah sudah tahu akan respon netizen. Melalui info terkini, Tasha Shila juga meminta agar peminat dan netizen tidak mudah melatah dengan foto yang menampakkan bra dipakainya itu.



Apa yang lebih panas, dirinya meminta agar masyarakat lebih terbuka. Aik, macam pelik je kan? Mana pergi isu keagamaan?


           “Dont judge a book by its cover. (Jangan menilai sesebuah buku itu melalui muka                      depannya) Yang penting hati. What’s inside that counts. (Apa didalam itu diambil                    kira). Saya berharap orang ramai bersikap lebih terbuka tentang perkara itu.


           “Jangan lupa dapatkan majalah itu ya”.


Teringat akan kata-kata seorang artis yang kini telah pun berhijrah ke jalan Allah yag pernah menganggap dirinya yang sek$i tetapi hati tetap baik,ops!

Hakikatnya Allah tetap punyai cara menghukum hambaNya yang melakukan setiap larangan yang telah ditetapkan. Semoga Tasha Shila dapat muhasabah diri kembali dan semoga hidayah dikurniakan kepadanya.

Contact Form

Name

Email *

Message *