Kejamnya Manusia! Video Bayi Kena Dera Dilambung Seperti Patung Mainan


Baru-baru ini video bayi didera dan dilambung seperti patung telah menjadi viral di media sosial. Rata-rata mengecam tindakan seorang wanita yang melakukan perkara yang tidak masuk dek akal itu terhadap bayi yang baru berusia beberapa bulan. Dimanakah hilangnya sifat penyayang seorang ibu?

Tetapi difahamkan video bayi kena dera yang dirakam yang menjadi viral merupakan rakaman kes lama. Bila melihat kes ini teringat pula ‘Video tangisan pilu anak mencari ibu yang kemalangan di Lebuhraya DUKE‘. Hummm     


                   




Masih ingat baby yang dilambung tu? Inilah dia, Baby Erin.. Ibu dia telah dikenakan hukuman dan dalam gambar ini dia bersama keluarga angkat/bapa saudaranya dan kini dia di bawah jagaan keluarga ayahnya (nenek).. dia sihat Walafiat.. – Sumber Siakap Keli

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah (Operasi) Ipoh Supt Anuar Othman, suspek yang merupakan ibu bayi tersebut turut membuat rakaman lain.


“Jadi tidak ada kes penderaan baharu”



Walaupun kes bayi kena dera ini dah lama tetapi video yang berdurasi 52 saat yang memaparkan bayi tersebut di campak atas katil dan digoncang serta dilambung cukup terkesan dihati setiap yang bergelar manusia. Apa perasaan korang?

Contact Form

Name

Email *

Message *