GILA CINTA - Lelaki Habiskan RM 2.5 Juta, Mesej Cinta Kepada Pelakon Michelle Ye.


Lelaki Ini Habiskan RM 2.5 Juta Untuk Luahkan Mesej Cinta Kepada Pelakon Michelle Ye.





Shanghai 10 Nov - Seorang lelaki misteri yang dikenali sebagai Mr.B baru-baru ini telah meluahkan mesej cintanya kepada seorang pelakon Michelle Ye melalui paparan LED.


Seperti yang dilaporkan pada Pada CC News, Mr.B dilaporkan membelanjakan HKD 6 juta (kira-kira RM2.5 Juta) untuk menyatakan mesej cintanya kepada pelakon itu dan menggunakan Ekspo Axis di Shanghai sebagai latar belakang pengumuman cintanya.





Pertunjukan cahaya bermula dengan paparan wajah menawan pelakon itu, diikuti dengan mesej yang mengatakan, "Michelle, saya berharap untuk menjadi bahu yang menghalang anda dari angin dan hujan - Mr.B."


Terdapat khabar angin bahawa Mr.B adalah salah seorang daripada rakan sekelas Michelle di Cheung Kong Graduate School Of Bussiness yang terus mengejar cinta daripada pelakon itu walaupun ditolak sebelum ini.


Ia juga mencetuskan spekulasi bahawa beliau adalah orang yang sama Michelle sebut dalam blog Weibo beliau bulan lalu, apabila dia menulis, "Jika saya jatuh cinta, ia akan menjadi dengan anda @BJ.L."



Walaubagaimanapun pihak Michelle enggan memberi sebarang ulasan.

Contact Form

Name

Email *

Message *